Siirry sisältöön

Toimistosiivous Uudellamaalla – puhdas työympäristö joka päivä

Puhdas toimisto on enemmän kuin pelkkä visuaalinen asia – se on työhyvinvointia, tuottavuutta ja asiakkaiden ensivaikutelmaa. MR-Tiimi hoitaa toimistonne siivouksen ammattitaidolla ja joustavasti, jotta te voitte keskittyä ydinliiketoimintaanne.

TOIMISTOSIIVOUS

Mitä toimistosiivoukseen kuuluu?

Toimistosiivous on säännöllistä ylläpitosiivousta, joka pitää työtilat puhtaina, järjestyksessä ja terveellisinä. Räätälöimme palvelun toimistonne tarpeisiin – osa asiakkaistamme haluaa siivouksen joka arkipäivä, osa kolmesti viikossa.

Tyypillinen toimistosiivous sisältää:

  • Vapaiden lattiapintojen nihkeä/kostea pyyhintä
  • Työpöytien ja pintojen pyyhintä
  • WC-tilojen ylläpitosiivous (desinfioinnit tarvittaessa)
  • Keittiön ja taukotilan siivous
  • Roskien tyhjennys ja kierrätys
  • Kokoushuoneiden ja vastaanoton siivous

Miksi valita MR-Tiimi toimistosiivoukseen?

Meillä on yli 10 vuoden kokemus toimistosiivouksesta Uudellamaalla. Tarjoamme kiinteän kuukausiveloituksen, samat siivoojavat joka kerta ja oman yhteyshenkilön joka vastaa toiveisiinne. Siivoamme joustavasti aamulla ennen työpäivää tai illalla sen jälkeen – ei häiriötä työntekijöille.

HYÖDYT

Miksi valita MR-Tiimi toimistosiivoukseen?

Joustava aikataulutus

Siivoamme silloin kun se teille sopii – aamulla ennen työpäivää, illalla sen jälkeen tai viikonloppuisin. Ei häiriötä työntekijöille.

Samat siivoojavat joka kerta

Nimeämme toimistollenne omat vastuusiivoojavat, jotka oppivat tuntemaan tilanne ja toiveenne. Jatkuvuus takaa laadun.

Luotettavuus ja turvallisuus

Voit luottaa siihen, että toimistonne on turvallisissa käsissä.

Kiinteä kuukausihinta

Tarjoamme kiinteän kuukausiveloituksen – ei yllätyksiä, ei tuntiveloitusta joka vaihtelee. Budjetointi on helppoa.

Oma yhteyshenkilö

Jokaisella asiakkaalla on nimetty yhteyshenkilö, joka vastaa pyyntöihin ja huolehtii laadusta. Soita milloin vain.

Ekologiset aineet

Käytämme ympäristöystävällisiä puhdistusaineita, jotka ovat tehokkaita mutta turvallisia työntekijöille ja luonnolle.

PROSESSI

Näin aloitamme toimistossanne

1

Kartoituskäynti

Tulemme tutustumaan toimistoonne, mittaamme tilat ja kartoitamme erityistarpeet. Keskustelemme toiveistanne ja aikataulusta. Kartoitus on aina maksuton.

2

Kiinteähintainen tarjous

Teemme selkeän tarjouksen kiinteällä kuukausihinnalla. Tarjous sisältää kaiken – ei piilokustannuksia, ei tuntiveloitusta. Hyväksytte tarjouksen ja sovimme aloituspäivän.

3

Perehdytys ja aloitus

Ensimmäisellä kerralla käymme yhdessä läpi toimitilat, erikoistoiveet ja käytännöt (avaimet, lukitus, hälytykset). Tämän jälkeen siivous rulaa automaattisesti.

4

Jatkuva laadunvalvonta

Oma yhteyshenkilönne vierailee säännöllisesti tarkastamassa laatua ja kuuntelemassa palautetta. Reagoimme nopeasti ja mukautamme palvelua tarpeen mukaan.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Mitä asiakkaat kysyvät toimistosiivouksesta?

Mihin aikaan toimistomme siivotaan?

Yleensä aamulla ennen työntekijöiden saapumista (klo 6–8) tai illalla työpäivän päätteeksi (klo 17–19). Voimme myös siivota päivällä jos se teille sopii paremmin – joustavuus on vahvuutemme.

Saammeko samat siivoojavat joka kerta?

Kyllä. Nimeämme toimistollenne 1–2 vastuusiivoojaa, jotka hoitavat siivouksen säännöllisesti. Näin he oppivat tuntemaan tilanne ja toiveenne, ja laatu paranee ajan myötä. Lomien ja sairastumisten aikana meillä on varasiivoojavat.

Tuotteko omat siivousvälineet ja aineet?

Kyllä tuomme. Meillä on kaikki tarvittavat välineet, koneet ja puhdistusaineet mukana. Käytämme ekologisia ja turvallisia aineita. Jos teillä on erityistoiveita (esim. tuoksuttomat aineet), huomioimme ne.

Voimmeko muuttaa siivousaikataulua joustavasti?

Kyllä voimme. Jos esimerkiksi tiistaina on iso asiakastilaisuus ja haluatte lisäsiivouksen maanantai-iltana, ilmoittakaa siitä yhteyshenkilöllenne. Reagoimme nopeasti ja mukautamme palvelua tarpeen mukaan.

Entä jos emme ole tyytyväisiä siivouksen laatuun?

Soittakaa heti yhteyshenkilöllenne. Korjaamme asian välittömästi – usein samana päivänä. Lisäksi yhteyshenkilömme vierailee säännöllisesti tarkastamassa laatua, joten ongelmat havaitaan usein ennen kuin te edes huomaatte ne.

Miten sopimuksen irtisanominen toimii?

Sopimuksessa on 1 kuukauden irtisanomisaika. Voit siis lopettaa milloin vain ilmoittamalla kuukautta aiemmin. Emme sido pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin – haluamme että pysytte asiakkaanamme laadun, ei pakkauksen takia.

Haluatko puhtaan toimiston ilman vaivaa?

Soita Ilari Kurhelalle 0400 916 193 tai pyydä tarjous verkkolomakkeella. Tulemme kartoittamaan toimistonne ja teemme kiinteähintaisen tarjouksen.